9 iulie 2012

cărți de / pentru vacanță

mi-am stors mintea să găsesc cărți de literatură foarte bune, dar și potrivite unei vacanțe relaxante. ce se poate găsi prin librării - pe unele le-am citit, pe altele, nu (eu o să încerc ceva stendhal):

borges - cartea de nisip, polirom, 15 lei
             - despre care borges însuși spunea că e cea mai bun volum al lui
iubita locotenentului francez - john fowles, polirom, 20 de lei
             - pentru cine iubește romanele englezești clasice
minunata lume nouă - aldous huxley, polirom, 17 lei
             - o viziune ironică asupra societății viitoare - droguri și sex
lumea de ieri - stefan zweig, humanitas, 44 lei
             - cea mai frumoasă carte de memorii despre belle epoque și apariția războaielor nebune.
ernesto sabato - tunelul, retradus la humanitas, 23 de lei
             - o capodoperă scurtă a unui maestru al literaturii mondiale (nu am citit-o)
drood - dan simmons, nemira, 84 de lei
             - pentru admiratorii lui dickens (eu nu mă număr printre ei)


4 comentarii:

  1. Am rasfoit "Tunelul" zilele trecute... As vrea s-o citesc in vara asta. Mi s-a parut foarte buna si ma bucur ca ai recomandat-o si tu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca voi face cadou cartea lumea de ieri - stefan zweig tatalui meu care este pasionat de razboaie.Multumesc pentru recomandare

    RăspundețiȘtergere
  3. Mă bucur că mi-ai amintit de Iubita locotenentului francez. O voi reciti cu plăcere în clipele de răgaz.

    RăspundețiȘtergere
  4. ...şi eu care ,,ţin rubrică'' d'amorul artei în ziarul local tot cu de astea îmi bat capul.:) Cum să împac şi vlădica, şi opinca, şi eruditul, şi novicele şi.... în puţine rânduri!? E mai greu ca la reviste de profil, jur!

    http://glsa.ro/arad/cultural/53336-literatura-pe-sezlong-medgidia-pierduta.html

    Da, Sabato!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...