21 octombrie 2014

romanele amuzant de finaliste de la concursul „augustin frățilă“


și iată și lista scurtă a romanelor concurente la 10 000 de euro, listă aleasă de alex ștefănescu, daniel cristea-enache și tudorel urian. dintre acestea, în urma votului a 24 de blogări, va fi ales numai unul

romanele sunt:
  1. un singur cer deasupra lor de ruxandra cesereanu, polirom, 2013
  2. kinderland de liliana corobca, cartea românească, 2013
  3. jurnalul unui cântăreț de jazz de bujor nedelcovici, allfa, 2013
  4. boala si visul de dan stanca, tracus arte, 2013
  5. negustorul de începuturi de roman de matei vișniec, cartea românească, 2013
mi se pare teribil de amuzant topul, o să mă distrez!

până una alta, m-am decis că-i ultima mea participare la acest concurs. drăgușorul mi-a șoptit că și-acest concurs e pe cale să semene cu alte concursuri literare de pe la noi, acelea în care iese câștigător cine trebuie. și io cred că-i mâna lui nicolae manolescu aicea! :))

per final - vorba mihaelei rădulescu - eu îmi voi face treaba mea mică (adică de o douăjpatrozecime). neuitând intenția mărturisită acum trei ani de întemeietorul concursului, mario de mezzo - aceea de a putea resuscita pasiunea pentru lectură şi apropierea de literatura română a publicului printr-un roman bun.
dacă el se va număra printre acestea cinci, rămâne de citit.




Un comentariu:

  1. Oh, you evil you :)

    Pronosticul meu legat de romanele finaliste a fost altul. Dar io-s varza. Ce am facut io in viata mea, dupa cum s-a exprimat un literat in viata ca sa "ghicesc" finalistii.

    Anyhow, inchin in cinstea articolului tau o doza de bere! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...